Biblioteca 1314. Una vida, una historia

Projecte d’investigació curs 2013/2014

Una Vida, Una història

L’equip de la biblioteca escolar, amb la col·laboració de tots els i les mestres del centre, hem preparat un projecte adressat a tots els cicles titolat: "Una vida, una història" amb l’objectiu de fer una recerca al voltant dels personatges il·lustres de la nostra ciutat que han acabat donant el seu nom a llocs públics de Vila-real: carrers, escoles, auditori …

El treball s’ha pautat de la següent manera:

• Ed. Infantil: és l’encarregat de decorar, pintar el treball posterior escrit.
  • Ed. Primària 1r cicle: recerca de música i poemes adreçats a aquestos personatges.
  • Ed. Primària 2n cicle: investigació sobre els personatges que donen nom als col·legis de Vila-real (PRI-3) i edificis públics (PRI-4)
  • Ed. Primària 3r cicle: investigació sobre els poersonatges que donen nom a carrers de Vila-real.

Emmarcat dins d’aquest projecte, i dins la Setmana Cultural, hem rebut la visita de Rafael Beltran Moner, músic i compositor vila-realenc que recentment ha donat nom a l’Auditori Municipal, al qual l’alumnat dels 2n cicle d’Ed. Primària han fet una entrevista que serà emesa dins del programa radifònic "Radioactivitat" a Radio Vila-real.

Tot allò, forma part d’un projecte més ambiciós i amb durada en el temps, que esperem poder anar desenvolupant, i que tenim l’orgull d’haver sigut font d’inspiració per al nostre Ajuntament als projectes als quals està treballant la Regidoria d’Educació.

Podeu escoltar el programa radiofònic en aquest enllaç