Tallers Nutrididàctica a PRI4

L’alumnat de PRI4 participa als tallers del projecte Nutrididàctica

Des del passat curs, el centre participa al projecte Nutrididàctica, programa per a la promoció i l’estudi d’hàbits alimentaris saludables en la població escolar de Vila-real amb l’objectiu de millorar els hàbits alimentaris en menjadors escolars, en les famílies i en els xiquets i xiquetes. El projecte es desenvoluparà al llarg de diversos cursos. Durant aquest curs, l’alumnat de PRI4 ha realitzat un taller amb les dietistes i nutricionistes responsables del projecte, que s’ha desplaçat fins al centre per realitzar una activitat vivenciada que ha girat al voltant de la importància de comprar aliments saludables i no deixar-se portar per el consumisme desbocat que influeix en els aliments que formen part de la compra alimentària de les famílies.

Us deixem el resum fotogràfic de l’activitat que ha realitzat PRI4A

Resum fotogràfic de PRI4B, que ha realitzat l’activitat el 2 de maig