Vila-real

Dins del mar de la Trobada Nacional d’Educació celebrada a Vila-real el passat dijous 16 i divendres 17 d’abril, l’Ajuntament ha celebrat l’acte d’homenatge i reconeixement a la tasca educativa dels professors i mestres dels centres de Vila-real jubilats l’any 2014.

L’acte ha tingut lloc al restaurant El Molí, i ha servit per a donar les gràcies a tots aquells professionals que durant tants anys han anat formant alumnes de la ciutat. Un total de 15 professors i mestres han assistit a l’homenatge, que ha comptat amb l’assistència de l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, i la regidora d’Educació, Rosario Royo. Prèviament, els alumnes de l’Escola Municipal de Dansa han ballat algunes coreografies a la plaça del Pastoret del paratge del Termet.

Des del centre estem molt orgullosos dels nostres mestres que es van jubilar al llarg del passat curs, i que al llarg dels anys han format part imprescindible de la història del Col·legi Públic Botànic Calduch. Moltes gràcies PEPE MENEU, MARIBEL FERRER i FINA BARRUÉ per tots aquests anys que heu ensenyat als xiquets i xiquetes de Vila-real i a tots els mestres joves que han anat passat per l’escola i que tantes i tantes coses han aprés de vosaltres.

També volem reconèixer la tasca de la resta de docents homenatjats, especialment a ENCARNA TELLOLS, que tot i no jubilar-se al centre, ha estat molts anys mestra de l’escola.