PRI1/2 Visiten els Betlems del barri

Com cada Nadal, l’alumnat del 1r Cicle d’Educació Primària visita els Betlems que particulars i comerços de les rodalies de l’escola munten per mostrar al públic.

Aquest any sols hem visitat els de l’Hostal Sant Joan i el de les germanes Carmen i María, al carrer Polo de Bernabé, junt a Sant Pasqual, que ens han obert les portes de sa casa per ensenyar-nos els fantàstics Betlems que preparen amb molta il·lusió cada Nadal. Gràcies per continuar amb aquestes tradicions tant nostres.

Ací us deixem les fotos de la visita