PRI6. Dia de l’Esport 2024 a l’IES F. Tàrrega

Dimecres 27 de març de 2024

Un curs més, l’alumnat de PRI6 torna a l’IES F. Tàrrega per participar en la II Cursa solidària a favor d’ASPANION, que coincideix amb la celebració del Dia de l’Esport 2024, iniciativa de la Fundació Trinidad Alfonso.

L’IES F. Tàrrega, és l’institut d’ensenyament secundari al que el CEIP Botànic Calduch està adscrit.

Aquesta activitat fem que forme part del pla de transició cap a l’ensenyament secundari, que té com a objectiu anar familiaritzant l’alumnat que acaba l’etapa d’Educació Primària, amb la nova etapa que començaran al setembre.

Ja a l’IES, a més de la cursa solidària, l’alumnat de 1r de Batxillerat, els ha acompanyat a les diferents proves esportives que han preparat: curses, jocs de pilota…