XXè Festival Musical “És temps del Botànic”

Dimarts 13 de juny 2023

Després de la pausa obligatòria dels últims tres cursos, hem pogut tornar a gaudir de les excel·lents instal·lacions que ens ofereix l’Auditori municipal Rafael Beltran Moner per poder celebrar el Xxè Festival Musical del CEIP Botànic Calduch «És temps del Botànic».

Amb el fil conductor presentat per l’alumnat de PRI6, hem viatjat amb la nostra particular màquina del temps per les diferents dècades i estils musicals del segle XX.

En dos torns, condicionats per la capacitat de l’auditori, el primer amb els grups «A» i el segon amb els grups «B», cada nivell ha fet un recorregut musical i artístic:

• PRI3: «Hey Pachuco»
  • PRI4: «In The Mood»
  • PRI2: «La Bamba»
  • INF3: «Bailando el twist»
  • PRI5: «Stayin Alive»
  • INF5: «Grease»
  • INF4: «Everybody»
  • PRI1: «Bloody Mary»
  • PRI6: «Mix inter dècades»

Esperem que us haja agradat, alumnat i mestres ho hem preparat amb molta il·lusió i esforç, i ens ho hem passat genial assajant i actuant!!!

Us deixem els àlbums de fotos per separat per l'actuació dels grups A/B

Volem agrair a l'Ajuntament de Vila-real, a la Regidoria de Cultura i a tot el personal tècnic l'esforç per a que pugam gaudir d'un espai com és l'Auditori Rafael Beltran Moner.