Jornada de portes obertes “Un riu de vida, un riu de diversitat”

El director de l’IES Ausiàs March de Manises, Sr. José Fernando Regidor Espinosa, es complau a convidar-los a la Jornada de Portes Obertes sobre el Projecte d’Innovació i Investigació Educativa “Un riu de vida, un riu de diversitat” que la comunitat de l’institut ha vingut desenvolupant durant aquest curs.

L’acte tindrà lloc el divendres 26 de maig, a les 17h, en el propi centre situat en la C/ Terol, núm. 5 de Manises, i consistirà en unes paraules meues – com a Director – i en una visita guiada pels treballs realitzats per l’alumnat.

La comunitat del centre pretén, amb aquesta jornada, visibilitzar la labor duta a terme per l’alumnat i el professorat del centre en col·laboració amb diverses entitats socials i ambientals sobre el riu Túria des de tres dimensions principals: El riu com a ecosistema, com a territori i com a element inspirador. Alhora, volem sensibilitzar a l’entorn social pròxim sobre el valor intrínsec del riu Túria al seu pas per la localitat de Manises.