Benvinguts a l'AMPA de l'IES Ausiàs March de Manises.

Des de l'associació de l'AMPA us animem un altre any més a col·laborar amb la quota. Des de l'associació, continuarem treballant i col·laborant per l'alumnat. En breu l'AMPA a través del Facebook i web de l'institut anirem informant en quines activitats participarem al llarg del curs.
De moment, hem començat el curs amb el repartiment de l'agenda per alumne associat. També disposem d'una biblioteca per a que l'alumnat tinga accés als llibres de lectura obligatòria a la sala de l'AMPA, en el primer pis de l'institut.

La quota són 15 € per família i el número de compte : ES88 3159 0007 1923 2576 3619... Recordeu posar el nom de l'alumne i el curs.

També es poden adquirir les agendes per 3 €. Si necessiteu més informació preguntar en consergeria.

Una salutació i gràcies.

Ací teniu informació sobre nosaltres: