Prisme 2

El dia 5 d’abril vam tindre el plaer de rebre en el nostre centre la visita de huit professors de Marsella i Els Alps, que van poder vindre gràcies al programa Prisme 2, per a conéixer de quina manera treballem amb les famílies i les diferents associacions. L’alumnat de 1r de Bachibac va fer una presentació del centre, de les diferents associacions amb la qual treballem i una visita del Museu de la Ceràmica de Manises, moltes gràcies a tots ells.

El 6 d’abril el Departament de Francés va organitzar una eixida al teatre per a l’alumnat de 3ºESO, 4ºESO i 1r Batxillerat. Assistim a l’IES de la Misericòrdia, a València, per a gaudir de “une journée de théâtre”, allí vam poder gaudir de quatre sketches en francés protagonitzats per l’alumnat de francés d’altres centres.