L’IES La Sénia i l’IES Berenguer Dalmau creen el rap de l’Horta Sud

Gràcies a un projecte interdisciplinari, l'alumnat de l'IES La Sénia i de l'IES Berenguer Dalmau enregistren un videoclip amb el rap de l'Horta Sud

Ambdós centres de secundària han treballat conjuntament i de manera interdisciplinari amb l'alumnat de primer de l'ESO. Com que aquest curs treballa per àmbits, el projecte s'ha desenvolupat des de les matèries incloses en l'àmbit sociolingüístic (Castellà, Valencià i Geografia i Història) i la matèria de Música. Les primeres han creat les lletres del rap i la segona ha treballat la interpretació musical.
Per tal d'aconseguir el resultat final, l'alumnat ha assistit a dos tallers on han aprés a rimar i a valorar el patrimoni musical valencià amb l'ús del cant d'estil i del rap. Al seu torn, des de les aules s'ha treballat l'ús del cant improvisat.

A partir d'aquests tallers, i gràcies a la metodologia basada en projectes utilitzada, l'alumnat ha aconseguit crear el videoclip del "Rap de l'Horta Sud", que sintetitza el seu treball artístic. Sens dubte ha estat una experiència magnífica on totes i tots s'han involucrat de debò tant a l'estudi de gravació com al set de rodatge. Podeu gaudir del resultat final fent clic al següent enllaç.