El nostre alumnat guanya els premis INTERAMPA i AMPA Sénia de relats breus

Els alumnes Amanda Ferrando, Noelia Méndez, Carles Costa i Maria Monteverde han sigut premiats pels relats breus que han escrit

Amanda Ferrando, alumna de 4t de l'ESO del nostre centre ha sigut la guanyadora del premi INTERAMPA en castellà amb el seu relat Sonriendo a la tormenta basat en la seua iaia que va faltar l'any passat. En l'entrega de premis va llegir el seu text entre llàgrimes i ens va emocionar a tots, sobretot quan en rebre el premi li'l va dedicar a la seua iaia.

A l'acte, al qual van acudir també l'alcaldessa i el regidor d'educació, també s'entregaren els premis AMPA Sénia en les categories en valencià i castellà. En valencià, els guanyadors van ser Carles Costa (1r premi) i Maria Monteverde (2n premi), mentre que en castellà Amanda Ferrando va repetir guardó i Noelia Méndez va aconseguir el 2n premi. Tots els guardonats han rebut vals de l'associació de comerciants de Paiporta per a gastar en comerços locals.