Taller de doblatge amb el Follet Tortuga

El passat dilluns dia 11 de març l’alumnat de 2n d’ESO va realitzat un taller de doblatge al museu de La Rajoleria, amb Francesc Fenollosa, l’actor de doblatge conegut per personatge com el Geni Tortuga, de Bola de Drac.

En la primera part del taller, per tal d’experimentar amb la veu i la seua edició, l’alumnat va poder grabar una frase per després modificar-la amb el programa Audacity. Açò va engrescar molt l’alumnat. Entre rialles i atenció va creixer l’interés de seguir probant.

En la segona part, van poder doblar diferents fragments de sèries o de pel·lícules, tot seguint les indicacions del professional Fenollosa.

Finalment, Francesc va animar l’alumnat i el professorat a formar-se en el doblatge i participar en diferents cursets. A més d’açò, alguna alumna, admiradora de la sèrie Bola de Drac, li va demanar un autògraf.

L’alumnat de 2n va poder gaudir d’un taller breu però intens, en el qual s’ho vam passar d’allò més bé i van poder viure l’experiència de ser uns autèntics actors de doblatge.