La graduació perfecta

L'alumnat de 4t d'ESO celebra el seu acte de graduació

El passat divendres 18 de juny l'alumnat de 4t d'ESO de l'IES La Sénia va celebrar a l'auditori la seua graduació. Va ser un acte emotiu i divertit on professors, pares i alumnat gaudirem d'un comiat que feia gust de triomf.

L'espectacle, conduït de manera excepcional per les alumnes Amanda Ferrando i Estela Prado, va comptar amb tres vídeos editats per Vera de la Torre i Alejandro Mora. El primer era una mena de narració del que ha significat aquest any per a ells i estava locutat per Maria Rodríguez. A continuació reproduïren les paraules que el professorat els havíem dedicat per a acabar amb un vídeo de fotos de la seua trajectòria a l'institut.

Els vídeos van anar acompanyats dels discursos del director Lluís Sanchis, del professor Carles Gómez i de les alumnes Isabela Fuster i Andrea Fernández, però em permetreu dir que el moment més divertit va ser, sens dubte, quan ens demanaren a tots els presents que jugàrem amb ells al famós joc del Jo mai mai.

Els riures van estar presents en tot moment, així com també ho estigueren els moments emotius quan l'alumnat va pujar a l'escenari entre aplaudiments de familiars, companys i professorat. El que ningú esperava era que Jorge Paredes, Marta Molina, Maria Elisa Montalban, Maria Monteverde, Amanda Lance i Ferran Martínez clogueren l'acte amb una fantàstica interpretació en directe de la cançó Perfect d'Ed Sheeran.

Va ser una graduació perfecta, tan perfecta com l'alumnat que es graduava. Us trobarem molt a faltar si marxeu i estarem encantats de tindre-vos ací i que ens seguiu fent gaudir de la vostra qualitat humana.