Cintes contra el càncer infantil

L'alumnat i professorat de l'IES La Sénia col·labora amb ASPANION per ajudar en la lluita contra el càncer infantil

Paula Piquero

L'associació de pares de xiquets amb càncer de la Comunitat Valenciana (ASPANION) ens va fer una proposta per a col·laborar amb ells en la lluita del càncer infantil. Aspanion, que va nàixer en 1985, té com a fundadors els pares de menoRs amb càncer. Des dels seus inicis l'ONG ofereix atenció i ajuda a totes les famílies amb un fill o filla diagnosticat de càncer.

D'aquesta manera, la solidaritat d'empreses, institucions i persones de totes les edats fa possible que ASPANION puga continuar la seua tasca i ajudar els menors amb càncer així com a les seues famílies, sobretot des del punt de vista psicològic, social i econòmic.

I com que a solidaris a l'IES La Sénia no ens guanya ningú, hem aconseguit construir, tal com la seua proposta ho indicava, que el nostre centre tinga kilòmetres i kilòmetres de solidaritat. Aquests kilòmetres estaven formats per cintes de diferents colors que alumnat i professorat podia aconseguir a canvi d'un donatiu.

Les cintes, algunes d'elles fins i tot decorades amb missatges d'ànim, les lligàrem una al costat de l'altra formant una cadena de solidaritat que des de la setmana passada decora el pati del nostre institut, tal com podeu observar a la foto.