Encara ens queden tasques pendents!

El passat 17 de maig celebrarem el dia contra LGTBIfòbia amb un arc de Sant Martí humà

Educar no és només explicar continguts, educar és formar alumnes crítics, empàtics i lliures. És per aquest motiu que des de l'IES La Sénia no hem volgut deixar passar l'oportunitat de ser exemple, de mostrar al nostre alumnat i a tota la comunitat educativa que qualsevol tipus de discriminació està injustificada.

L'arc de Sant Martí humà que hem representat potser no ha sigut un acte multitudinari (ja sabem que a aquestes edats és complicat aconseguir que renuncien a l'hora de l'esbarjo). No obstant això, la nostra intenció ha sigut visibilitzar el que considerem que és una de les tasques pendents de la nostra societat: erradicar la LGTBIfòbia. Encara ens queden tasques pendents, però tots junts aprendrem a fer d'aquesta societat un lloc millor.