APRENENTATGE BASAT EN PROJECTES

A la nostra escola varem decidir el passat curs escolar 2021-22 donar un pas cap a l’aprenentatge actiu i tots i totes junts i des d’aleshores no hem parat de treballar d’eixa manera. Des dels xiquets de 2 anys fins als de 6é realitzem Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) tots els divendres per a treballar el contingut de la matèria de Ciències Naturals. Una vegada acabat el trimestre els xiquets/es exposen el que han après al llarg del projecte als seus companys/es. Per què hem decidit emprar aquesta metodologia?

• Perque treballant en projectes els xiquets/es aprenen a pensar per ells i elles mateixes, a investigar i a aprendre dels seus errors i dels seus encerts.
  • Perque així donem l’oportunitat als xiquets/es d’escollir quins temes volen treballar i què els interessa.
  • Perque això fa que tot el que aprenen tinga un significat per a ells i elles.

A CONTINUACIÓ TENIU UN RECULL D’ALGUNS DELS PROJECTES QUE L’ALUMNAT HA FET AL LLARG D’AQUEST TEMPS: