LA NOSTRA HISTÒRIA

El CEIP Sant Miquel som un centre de titularitat pública, situat al nord-est del municipi de Tavernes de la Valldigna. Componen el nostre centre dos edificis situats ben a prop:

• L’edifici d’Educació Infantil, destinat exclusivament a l’alumnat de 2-3-4-5 anys.
  • L’edifici d’Educació Primària, destinat a la resta de nivells d’Educació Primària.

Els nostres majors trets d’identitat són els següents:

LA INCLUSIÓ, COEDUCACIÓ I PLURALISME

Estem compromesos amb la convivència pacífica, el respecte a la diversitat, la igualtat i la inclusió de totes les persones.

LES METODOLOGIES ACTIVES

Emprem diverses metodologies actives per a millorar l’aprenentatge. Tots els nivells fem aprenentatge basat en projectes d’entre altres.

LA IMPLEMENTACIÓ DE LES TIC

Utilitzem tauletes digitals com a ferramenta d’aprenentatge, millorant així la competència digital del nostre alumnat.

LOCALITZACIÓ