PEL: Portfolio Europeu de les Llengües

Aquest curs el nostre centre s’ha format en el Porfolio Europeu de les Llengües. Així, l’alumnat, durant tot el curs escolar 23-24, ha estat completant activitats per tal de valorar la diversitat lingüística i cultural de la nostra escola.

Què és el PEL? El Portfolio Europeu de les Llengües (PEL) és una iniciativa del Consell d’Europa proposada als seus estats membres com a eina educativa que proporciona als ensenyants i aprenents de llengües idees pràctiques mitjançant les quals es promou:

• L’autonomia en l’aprenentatge de llengües.
  • Les actituds cap a l’aprenentatge de llengües i coneixement sociocultural d’aquestes i en general.
  • La consciència plurilingüe i pluricultural, així com la comprensió de “l’altre”.

A continuació vos presentem algunes de les activitats que hem anant completant al llarg del curs:

PASSAPORT LINGÜÍSTIC

QUINES NACIONALITATS HI HA AL CENTRE? QUINES LLENGÜES ES PARLEN?

EXPOSICIÓ MULTICULTURAL