PRESENTACIONS ABP CLASSE DE 5 ANYS

SEGON TRIMESTRE

Valorem-els-nostres-majors-pdf

PRIMER TRIMESTRE

Els i les alumnes de la classe de 5 anys del CEIP Sant Miquel, en el 1r trimestre han aprés com d’important és l’aigua per a la vida.

ABP-5-ANYS-LAIGUA

5-ANYS-Laigua-es-important-per-a-la-vida

CURS 22-23

Els i les alumnes de 5 anys del CEIP Sant Miquel al llarg del curs han realitzat distints projectes.

PROJECTE DEL 3R TRIMESTRE: EL BIOPARC

Els alumnes de 5 anys hem treballat aquest trimestre el projecte del Bioparc. Hem classificat els animals, els hem situat al mapa d’Europa i al seu hàbitat d’Àfrica ja que els animals del Bioparc pertanyen allí. A més, hem fet un racó de lectoescriptura per a treballar els diferents animals llegint, escrivint i dibuixant. Hem gaudit de la peli Madagascar viatge a Àfrica! I finalment, després de l’excursió al Bioparc com a producte final vam voler aprendre moltes curiositats dels goril.les!

CURS 21-22

Els i les alumnes de la classe de 4 anys del CEIP Sant Miquel al llarg del curs han realitzat distints projectes.

En aquest vídeo podreu aprendre més sobre el seu projecte dels elefants.