Aula natura

L’aula natura del CEIP Sant Miquel neix com a un projecte de dur més enllà l’aprenentatge de l’alumnat, i proposar situations reals i properes on poder desenvolupar de manera pràctica els saber bàsics.

Després de molts anys de dur endavant l’hort escolar, i veure com els xiquets i xiquetes gaudien de les diferents activitats d’aquest lloc, plantejàrem l’opció de fer gran aquest espai d’aprenentatge. La cessió altruista dels terrenys, per part dels propietaris, i el treball en col·laboració de tota la comunitat educativa del centre, han fet possible que, des del curs 2022/23, el CEIP Sant Miquel gaudeixca d’una aula natura pròpia. No solament es tracta de tenir un hort escolar, amb aquest espai educatiu es fan tota una sèrie d’activitats de diferens àrees i àmbits.