AMPA

Les associacions de mares i pares de l’alumnat (AMPA) són associacions sense ànim de lucre reconegudes legalment i que agrupen, voluntàriament, pares i mares del centre educatiu, que tenen unes normes de funcionament i estatuts propis regulats per la llei.

La seua finalitat principal és facilitar la participació de les famílies en les activitats del centre, contribuir a la millora de la qualitat del sistema i al govern dels centres i facilitar la prestació de servicis fora de l’horari lectiu.

Entre altres coses, l’AMPA s’encarrega de comprar i repartir les agendes escolares, alguns dels materials que utilitzem a l’escola, organitzar esmorzars i berenars, organitzar la festa de final de curso, etc.

Per formar part de l’AMPA, s’ha de pagar 25 euros por alumne/a + 5 euros per cada germà/na.

ANIMA’T I ASSOCIA’T!

Contacte: ampasantmiquel10@gmail.com

Sorteig de la rifa organitzada per l’AMPA; experiència per a dues persones. Número 62: premiada!