AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on a partir de diferents propostes l’alumnat pot actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se i interactuar amb els altres.

Aquest plantejament de treball respon a la necessitat de jugar i relacionar-se com a base de l’aprenentatge. És una manera de donar resposta als interessos i necessitats dels xiquets i les xiquetes i de respectar els diferents ritmes. Per tant, l’alumnat és el constructor del seu propi aprenentatge: investiga, prova, assaja, modifica, construeix, destrueix, parla, raona, explica, inventa, imagina… i la funció de les mestres d’infantil és fer de guia, d’organitzadores, de mediadores que faciliten el procés d’aprenentatge.

Aquests són els 4 ambients als que està immers dit alumnat:

CA MIQUEL
ENS MOVEM