NOVETATS

A aquest espai podreu veure totes les novetats que hi ha a la biblioteca del CEIP Sant Miquel.

ACTIVITATS DE DINAMITZACIÓ

TERTÚLIES DIALÒGIQUES: Les Tertúlies Dialògiques són una Actuació Educativa d’Èxit en què es construeix el significat de les històries llegides de forma col·lectiva basant-nos en el diàleg que s’estableix entre tot l’alumnat que participa de la lectura i la tertúlia. Basat en els 7 principis de l’Aprenentatge Dialògic, potenciem la familiarització de l’alumnat amb la literatura i la cultura clàssica i universal. Així, a cada sessió, es llegeix un capítol de l’obra seleccionada, es resumeix i es debateix el que s’ha llegit fins arribar a poder establir un símil amb la vida real. També es treballa la part artística ja que l’alumnat completa un dibuix sobre algun aconteixement que els ha cridat l’atenció. A través del diàleg i les aportacions de cada estudiant es genera un intercanvi enriquidor que permet aprofundir en allò sobre què es parla a la tertúlia, promovent al mateix temps la construcció de nous coneixements.

Ací teniu unes imatges de l’alumnat de 6é treballant el primer capítol d’Oliver Twist de Charles Dickens.

VISITES D’AUTORS/ES

Avui, dimarts 30 d’abril hem tingut el plaer de comptar amb la visita de Carmen Sala, mestra del CEIP Divina Aurora que ens ha presentat el seu primer llibre «Anna y el regalo misterioso» i ens ha preparat un xicotet taller per a l’alumnat d’infantil i de primer cicle de primària.