Per a tot l’alumnat

Secció dedicada a tot l'alumnat del centre.

La Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació acaba de publicar la Resolució de 14 d’octubre de 2020, per la qual es convoquen les proves del curs acadèmic 2020-21 i es dicten les instruccions que regulen el procediment administratiu pera la inscripció i gestió de la prova perquè les persones majors de 18 anys puguen obtindre directament el títol de Graduat en ESO a la Comunitat Valenciana.

Durant el curs acadèmic 2020-2021 hi haurà 2 convocatòries de la prova perquè les persones majors de 18 anys puguen obtindre directament el títol de Graduat en Educació Secundària, la primera de les quals se celebrarà el dia 29 de gener de 2021, i la segona, el dia 4 de juny de 2021.

Si vols més informació com: Com fer la inscripció, l’estructura i criteris de correcció de les proves o molts exemples de proves d’altres anys, punxa ací.