Cursa Solidària Contra el Càncer

II Cursa Solidària contra el Càncer

El passat dijous 4 de maig l'alumnat i el professorat del nostre centre va participar en la II cursa solidària en benefici de l’Associació contra el càncer de Castelló de Rugat celebrada pels carrers del mateix poble.

El recorregut era de 3 km i es podia fer corrent o caminant. Més de 150 alumnes i alguns professors van fer la modalitat corrent i a la fi es van repartir 12 premis que van consistir en diplomes i tiquets de regal per a esmorzars saludables a la cafeteria de l’Institut.

Cal agrair la col·laboració dels voluntaris, de la policia local, de l’Ajuntament de Castelló de Rugat, de Caixa Ontinyent, de l’Associació contra el càncer de Castelló de Rugat i sobretot del nostre alumnat i professorat que han fet la possible cursa.

Ací teniu algunes imatges i vídeos que ens va deixar aquesta esplèndida jornada

Preparant la cursa i fent escalfament:

Les fotos de l'eixida:

Les 20 primeres arribades a meta:

Ací teniu les següents arribades a meta:

Les fotos dels pòdiums i la cloenda: