Taula Redona: Parlem de literatura amb les nostres escriptores

Els departaments de Valencià i Castellà, dins de les activitats al voltant del 25 aniversari del nostre centre, el divendres 31 de març van organitzar una taula redona amb sis escriptores. Tres d’elles havien sigut alumnes del nostre institut: Sherezade Seguí, Aina Gilabert i Maria Orts. Dues professores del centre: Noèlia Vidal i Elena Montagud i una alumna que cursa actualment 1r de Batxillerat: Júlia Ordiñana.

L'acte el va presentar la directora del centre, Lluïsa Gallego, i, com a moderadores van estar: Tatiana Rosaleny i Sílvia Fenollar.

Les nostres escriptores van començar amb una breu presentació i explicant quina havia sigut la seua trajectòria i, a continuació, es va obrir un torn de preguntes on el nostre alumnat va entrevistar a les participants amb preguntes molt interessants. Ens recomanaren lectures, contaren anècdotes i animaren a la nostra joventut a gaudir de la lectura i de l'escriptura.