Gran paper del nostre alumnat a la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

El passat dijous 2 de febrer, l’equip de l’IES Manuel Sanchis Guarner va participar en la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, organitzada per Escola Valenciana i la Xarxa Vives d’Universitats. L’equip estava integrat per Mar Ferrer, Francis Lorente, Júlia Ordiñana (tots tres de 1r de Batxillerat), Édgar Boscà i Nohemi Díaz (ambdós de 2n de Batxillerat), actuant el professor Alberto Gómez com a capità. A més, comptaren amb el suport de l’alumnat d’Història de l’Art i de la directora del centre, Lluïsa Gallego.

L’esdeveniment va tindre lloc al Col•legi Major Dr. Peset de la UV i va consistir en una intensa jornada de debats contra altres tres centres educatius. Els nostres representants van defendre la seua postura amb solvència enfront dels equips de l’IES Isabel de Villena de València, l’IES Porçons d’Aielo de Malferit i l’IES Tierno Galván de Montcada. Cal assenyalar que el jurat, els membres de l’organització i els assistents als debats van coincidir en l’alt nivell mostrat per tots els participants.

La Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat és una exigent competició que posa a prova les habilitats comunicatives de l’alumnat i constitueix un interessant estímul per a formar-se una consciència més crítica davant els grans assumptes del nostre temps. Des de l’IES Manuel Sanchis Guarner, agraïm al nostre alumnat l’esforç i el compromís demostrat durant la preparació del debat i el felicitem pel gran resultat d'aquest.