Visita Cultural a Xàtiva

Eixida cultural a Xàtiva: Representació teatral "Historia de una Escalera", visita al Museu de Belles Arts i al Museu de l'Almodí

El divendres 27 de gener, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat va assistir a la representació teatral de l’obra Historia de una escalera del dramaturg Antonio Buero Vallejo. Aquesta obra s’ha treballat a classe perquè apareix a la programació de 2n de batxillerat. L’alumnat va gaudir d’una gran representació per part dels actors i actrius de la companyia teatral Micomicona.

Després vam visitar el Museu de Belles Arts que compta amb una de les col·leccions pictòriques públiques més importants de la Comunitat Valenciana, amb obres de Ribera, Goya, Benlliure o Antoni Miró. I el Museu Arqueològic amb reproduccions de les primeres restes trobades a la Cova negra, peces ibèriques, romanes, visigodes i musulmanes. Tot un recorregut per la Història.

Va ser una matí molt complet i molt enriquidor.

Les professores del departament de castellà volem felicitar l’alumnat pel seu comportament exemplar.