Visita a l’ETSE

Visita a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria

El 17 de gener, l’alumnat de primer i segon de batxillerat, acompanyat per les professores Diana Bri i Ma Jose Llinares van visitar l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, que pertany al campus de Burjassot de la Universitat de València.

En primer lloc, van assistir a una xarrada inicial, de 9,30 a 10,30 h, on se’ls va explicar els diferents campus que té la Universitat de València, els diferents graus i postgraus que ofereixen, i tots aquells aspectes relacionats amb el món universitari: vida social i esportiva, instal·lacions disponibles, pràctiques en empresa, convenis amb altres universitats, estudis de doctorat, futur professional, etc.

A continuació, van fer diferents tallers relacionats amb el món de la ciència i les tecnologies més actuals en els mateixos laboratoris de la Universitat. Van programar robots reals, desenvolupar videojocs i veure aplicacions de realitat augmentada, entre altres.

Vam passar un matí molt agradable i el nostre alumnat va veure des de dins el funcionament d’una de les universitats més rellevants d’Espanya.

Esperem així animar al nostre alumnat a seguir formant-se quan finalitze els seus estudis de batxillerat.