Visita de l’Alumnat de l’IES les Foies

L'alumnat de l'IES les Foies de Benigànim visita el nostre centre

El 29 de novembre, l’alumnat de l’IES Les Foies de Benigànim va visitar el nostre centre per explicar-nos la seua participació en el Comité Mediambiental i La setmana de les Quatre Potes, l’alumnat va vindre acompanyat de la directora Rosa Ribes i el professor de tecnologia Oscar Moltó.

L’institut de Benigànim ha fet un gran treball en la conscienciació per defensa del medi ambient i la realització d’activitats per reduir els residus, així com la seua reutilització posterior mitjançant el reciclatge. A més, disposen d’un hort escolar que el mateix alumnat cuida coordinat pel professor Òscar Moltó.

També organitzen la setmana de Les Quatre Potes en la qual arrepleguen menjar i altres objectes per col·laborar amb una o més protectores d’animals. Consideren que és una forma de conscienciar a l’alumnat pel respecte als animals i la necessitat de cuidar d’aquells animals que tenim a casa.

L’alumnat de l’institut de Castelló de Rugat va estar molt atent i es va interessar per diferents aspectes d’aquestes dues propostes. Esperem que aquesta visita servisca per a animar al nostre alumnat a participar en activitats del centre, ja que el centre som totes i tots.