25 N. Dia contra la violència de gènere

Dia contra la Violència de Génere

El divendres 25 de novembre, l´alumnat del nostre centre va participar en l´acte commemoratiu del “Dia contra la violència de gènere”.

L´alumnat de l´institut i del col·legi Verge del Remei amb la col·laboració de l´ajuntament de Castelló de Rugat va realitzar una cortina mural amb cadenes de cartolina amb missatges en contra de la violència masclista.

A més a més, al llarg de la setmana es van realitzar vídeo-fòrums sobre curtmetratges sobre diferents tipus de violències exercides sobre les dones.

I, finalment, l´alumnat de Plàstica de 4t d´ESO va pintar un mural, dissenyat per Sara Contreras, al pati de l´institut amb el lema “Que ningú et talle les ales”.

Des del nostre centre treballem per a fer una crida a la responsabilitat compartida que tenim tots i totes com a societat per a treballar de manera urgent i unida cap a un únic objectiu: desterrar el masclisme i erradicar la violència que s´exerceix contra les dones pel simple fet de ser-ho.