Jornades de ciberseguretat

Jornades de Ciberseguretat dirigides a l’alumnat, famílies i docents

El dilluns 17 d’octubre i el dimarts 18 d’octubre l’alumnat de 1r d'ESO va assistir a unes sessions-tallers on els van explicar els principals perills als quals s'enfronten els joves, exposant-los a “atacs reals” per part de personal especialitzat sobre els dispositius que ells estan acostumats a utilitzar habitualment.

El dia 17 d’octubre a les 18.30 en la Sala d'Usos Múltiples de l’Institut Manuel Sanchis Guarner va tindre lloc la xarrada per a mares i pares “Ni els nostres fills saben tant d'Internet, ni és tan complicat protegir-los”. En ella es van tractar temes com: principals eines i aplicacions utilitzades, comportaments típics de menors, amenaces més importants en les quals es veuen embolicats els seus fills i recursos d'ajuda. Va estar molt interessant i participativa. Es van fer moltes preguntes que demostren els dubtes i les necessitats d'informació que tenen les famílies davant un món tan tecnològic.

Per acabar en la sessió en línia del dia 18 d’octubre pel professorat va ser per a proveir als professors dels coneixements necessaris en Ciberseguretat per a afrontar les situacions del dia a dia en les quals es veuen embolicats amb els seus alumnes. Aquesta sessió té un enfocament totalment pedagògic i en ella es tractaran temes com: protegir la identitat digital, els seus dispositius mòbils, les seues connexions.