Entrega dels Premis Manuel Sanchis Guarner

Entrega dels XX Premis Manuel Sanchis Guarner de Narrativa en Valencià

Divendres 27 de maig es van lliurar els XX Premis Manuel Sanchis Guarner de narrativa en valencià. L’acte va tindre lloc en la sala d’usos múltiples i va comptar amb la contacontes Almudena Francés, la qual va fer dues sessions d’allò més entretingudes. En la primera va assistir l’alumnat de 1r cicle d’ESO, els quals van poder aplaudir als companys premiats: finalistes Sergi Sendra i Adriana Ruiz, i guanyadora Roser Tormo amb “No soc més que una fotografia”. Va rebre el premi de 40 euros en material didàctic de mans de la representant de l’AMPA, que és qui fa l’aportació econòmica dels premis. El professor Pep Estornell Català va comentar que aquests serien els seus últims premis com a jurat, perquè el curs proper ja no estaria al centre per jubilació. L’alumnat va agrair la tasca del seu mestre amb un fort i prolongat aplaudiment, reconeixent-li la seua vàlua com a docent tants anys al nostre institut. Gràcies per tot, Pep.

En la segona actuació, Almudena va estar davant 3r, 4t d’ESO, 1r de batxillerat i 1r d’FPB. Es van lliurar premis de finalistes a Samuel Arbelo i Ainara Prats, sent guanyadora de 2n cicle Júlia Ordiñana amb “El cavallet”. Així mateix, en batxillerat van resultar finalistes Laia Camaña i Mireia Payá; va recollir de mans de la directora el premi de 40€ la guanyadora del nivell de batxillerat Mireia Prats.