Visites de l’Alumnat de Primària i de la Pobla del Duc

Visites de l'Alumnat de Primària i de la Pobla del Duc

El passat 26 de maig, l’alumnat de 6é de Primària dels pobles d’Otos, Beniatjar, Ràfol de Salem, Salem, Castelló de Rugat, Rugat, Aielo de Rugat, Montitxelvo, Terrateig i Benicolet, ens van vindre a visitar per a mantindre una primera presa de contacte, per a ser acollits i acollides i per a conéixer entre altres coses, l’organització, les instal·lacions, les activitats que es realitzen, ... Etc. Aquesta visita forma part de les activitats planificades dins del Pla de Transició del centre que compartim amb els centres de Primària adscrits.

Aquest dilluns 30 de maig ens ha vingut a conéixer l’alumnat de 4t d’ESO de la secció de l’IES del Ribera en La Pobla del Duc. Entre les activitats realitzades ha estat una visita guiada per les instal·lacions del centre i una xarrada informativa sobre els estudis post obligatoris de Batxillerat que poden realitzar amb nosaltres, així com les activitats complementàries i extraescolars que es realitzen en aquesta etapa. Uns i unes quantes alumnes han estat interessats a fer la sol·licitud al nostre centre, cosa que ens alegra molt.