Admissió curse 2021/2022

Ja està publicat el calendari d’admissió amb els diferents passos a seguir per a demanar plaça en el centre per primera vegada.

Qui ha de participar en aquest procediment?

• Nascuts/des l’any 2018 – sol·licitud d’accés al primer nivell del segon cicle d’Educació Infantil (3 anys)
  • Nascuts/des l’any 2015 – sol·licitud d’accés al primer nivell d’Educació Primària. L’alumnat que ja està cursant el tercer nivell del segon cicle d’Educació Infantil (5 anys) en el centre, no ha de participar en el procés d’admissió. Només se li demanarà l’informe mèdic que li facen als xiquets i xiquetes de 6 anys en la revisió pertinent.

L’alumnat que passa a l’IES ha de realitzar algun tràmit?

L’alumnat que està matriculat en 6é de Primària en el CEIP Sagrados Corazones i que realitzarà els seus estudis d’Educació Secundària en l’IES Jaime de Sant Àngel no ha de participar en el procés d’admissió perquè el nostre col·legi està adscrit a aquest institut. Sí que hauran de realitzar el procediment d’admissió aquells alumnes que vulguen estudiar la secundària en algun altre institut.

Com serà el procediment?

Encara no han eixit les instruccions precises, però s’ha avançat que es tramitarà de manera electrònica.

Què puc fer si no dispose de connexió a Internet o de dispositiu electrònic des del qual poder fer la sol·licitud?

El centre educatiu habilitarà un punt d’atenció per a les famílies que es troben en aquesta situació. Per a realitzar el tràmit d’admissió en el centre educatiu, cal sol·licitar cita prèvia obligatòriament. L’horari serà de 9.30 a 10.30 hores i de 12 a 13.30 hores. Per a accedir al centre caldrà portar màscara obligatòriament.

Per a demanar cita prèvia, emplenar el següent FORMULARI PER A DEMANAR CITA PRÈVIA.