Documentació matrícula

Una vegada realitzada la Sol·licitud de matrícula pel procediment d’admissió des de la plataforma Telematrícula en el termini estipulat del 20 al 28 d’abril, caldrà consultar els llistats provisionals (31 de maig) per a veure si és necessari reclamar algun punt. Aquestes reclamacions es podran realitzar fins al dia 2 de juny.

Finalment, el dia 14 de juny es publicaran les llistes definitives i es podrà realitzar la confirmació de matrícula (també en línia) des del 14 fins al 30 de juny.

Del 22 de juny al 5 de juliol també s’obrirà el termini de matrícula presencial.

Per a confirmar la matrícula, caldrà emplenar i enviar al centre la documentació complementària. L’enviament d’aquesta documentació es pot realitzar de manera telemàtica a través del correu 03007947.secretaria@edu.gva.es especificant en l’assumpte “Documentació matrícula 2023/2024” o bé sol·licitant CITA PRÈVIA i entregant-ho en el centre del 2 al 30 de maig.

La documentació es troba disponible en el següent enllaç:

https://portal.edu.gva.es/sagradoscorazones/secretaria/matricula/https://portal.edu.gva.es/sagradoscorazones/secretaria/matricula

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies