Procés d’admissió matrícula 2024-2025

1
2
Calendari admissió 2024-2025 infantil i Primària

Circumstància específica determinada pel centre.

Cada centre podrà assignar 1 punt a l'alumnat en qui concórrega almenys una de les circumstàncies específiques determinada pel consell escolar dels centres públics. El Consell Escolar va acordar donar 1 un punt a l'alumnat que:

Circunstancia específica determinada por el centro.

Cada centro podrá asignar 1 punto al alumnado en quien concurra al menos una de las circunstancias específicas determinada por el consejo escolar de los centros públicos. El Consejo Escolar acordó dar 1 un punto al alumnado que:

CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA

  1. Condició d'antiga alumna o alumne del propi interessat, d'algun dels seus pares, mares o tutors legals o algun dels germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d'acolliment o guardadora amb finalitats d'adopció, de la persona sol·licitant en el centre per al qual demana plaça.
  2. Que l'alumne o alumna pertanga a una família no nombrosa ni monoparental, en la qual tinga un únic germà o germana.
  3. Que s'haja sol·licitat el centre en primera opció.

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA

  1. Certificat emés per la direcció del centre o qualsevol document oficial on conste la dada. En el cas dels germans o germanes, s'aportarà, a més, el llibre de família o la documentació segons es disposa en l'article 29 de l'Orde 8/2024 per a esta circumstància.
  2. Llibre de família.
  3. Sol·licitud d'admissió.

CIRCUNSTANCIA ESPECÍFICA

  1. Condición de antigua alumna o alumno del propio interesado, de alguno de sus padres, madres o tutores legales o alguno de los hermanos o hermanas u otros niños, niñas o adolescentes integrantes de la familia de acogimiento o guardadora con fines de adopción, de la persona solicitante en el centro para el que solicita plaza.
  2. Que el alumno o alumna pertenezca a una familia no numerosa ni monoparental, en la que tenga un único hermano o hermana.
  3. Que se haya solicitado el Centro en primera opción.

DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA

  1. Certificado emitido por la dirección del centro o cualquier documento oficial en el que conste el dato. En el caso de los hermanos o hermanas, se aportará, además, el libro de familia o documentación según se dispone en el artículo 29 de la Orden 8/2024 para esta circunstancia.
  2. Libro de familia.
  3. Solicitud de admisión.

JORNADA DE PORTES OBERTES DIUMENGE 21 D'ABRIL

Dia de Convivència Diumenge 21 d'abril 2024

VAL: El proper diumenge 21 d'abril celebrarem la jornada de portes obertes per a totes aquelles famílies que fan per primera vegada l'accés a l'ensenyament d'infantil 2 i 3 anys i també per aquelles famílies que participen en un canvi de centre.

La visita a les instal·lacions s'iniciarà a les 12:00 h i ens encontrarem al porxe de Primària que està ubicat entre els dos edificis del centre.

En la visita es podrà visitar les diferents espais del centre així com també conèixer la metodologia i el projecte educatiu del centre.

 

ESP: El próximo domingo 21 de abril celebraremos la jornada de puertas abiertas para todas aquellas familias que realizan por primera vez el acceso a la enseñanza de infantil 2 y 3 años y también para aquellas familias que participan en un cambio de centro.

La visita a las instalaciones se iniciará a las 12:00 h y nos encontraremos en el porche de Primaria que está ubicado entre los dos edificios del centro.

En la visita se podrá visitar los diferentes espacios del centro, así como conocer la metodología y el proyecto educativo del centro.

Un ensenyament basat en

» el paper de la mestra.

» un ambient preparat.

» el treball autònom i joc.

» Grups Interactius i Tertúlies Literàries Dialógiques.

» Violència 0 dels dels 0 anys.

Principis dialògics de l'aprenentatge.

» Diàleg igualitari.

» Intel·ligència cultural.

» Transformació.

» Dimensió instrumental.

» Creació de sentit.

» Solidaritat.

» Igualtat de diferències.

Activitats Complementàries de Centre

Nou d'octubre

Dia de les biblioteques

Dia contra la Violència Masclista

Festival de Nadal

Dia de la dona

Dia de les famílies

Activitats Mediambientals

Dia de la Pau i de l'Arbre

Dia de Convivència

Setmana Cultural

Dia de l'Esport

Carnestoltes

Trobades d'Escoles

Festa fi de curs

Principals Projectes de treball a nivell de Centre

Tertúlies Literàries Dialògiques (TLD)

D'on venen? El Projecte europeu Includ-Ed, comprova científicament que algunes accions educatives ens poden ajudar a aconseguir la millora de resultats amb el nostre alumnat, tant a nivell acadèmic com social.
Volem establir aquesta acció educativa d’èxit al nostre alumnat per aconseguir nous aprenentatges significatius i anar més enllà de les seues possibilitats actuals.

Què són? Les tertúlies literàries dialògiques són uns agrupaments de persones que es reuneixen periòdicament al voltant d’un llibre per a parlar i reflexionar. Té dos criteris:
1. Literatura Clàssica Universal, ha de ser un llibre reconegut al llarg del temps com a tal perquè ens garantirà qualitat literària. Ens aportarà coneixement, ens ampliarà vocabulari, major comprensió de la situació històrica de la història.
2. Aprenentatge dialògic, basat en set principis:
-Diàleg igualitari, tots els punts de vista són vàlids.
-Intel·ligència cultural: No ha de vore amb els estudis, sinó amb les experiències i el coneixement que cada persona té al llarg de la seua vida.
-Transformació: Llegint, dialogant i reflexionant podem canviar el concepte que tenim de nosaltres i superar barreres.
– Dimensió Instrumental: quan es comenta una obra, també tenim altres dubtes que ens desperta (època on transcorre…)
– Creació de sentit: cadascú decideix com volem investigar i aprendre.
-Solidaritat: Es desenvolupa en un espai solidari creat per les aportacions de tots/es.
-Igualtat de diferències: Totes les persones de les tertúlies som iguals i diferents.

Grups Interactius (GGII)

Els Grups Interactius són una pràctica inclusiva d'organització de l'aula que permet un aprenentatge dialògic amb la incorporació de voluntariat format pel centre.

Les interaccions dins de l'aula es multipliquen i diversifiquen potenciant el treball efectiu de l'alumnat. Cada tutor/a ha elegit la franja horària on vol fer l'Actuació d'Èxit, ha programat les activitats i ha dividit la classe en 5 grups heterogenis d'alumnat. Cada voluntari serà l'encarregat de dinamitzar una activitat programada. Els grups de xiquets/es aniran canviant cada 15-20 minuts. L'objectiu és aconseguir el nombre màxim d'interaccions dins de l'aula per a promoure la participació màxima de tots i totes i aconseguir arribar a les solucions utilitzant el diàleg igualitari.

Al final de cada sessió es fa una valoració de totes les persones implicades, avaluant els 7 principis de l'aprenentatge dialògic. Les primeres impressions dels membres implicat transmet unes sessions molt dinàmiques i motivadores. Les famílies, el claustre i alumnat està molt il·lusionat i implicat.

Grups Interactius (GGII) en Anglés

De igual forma que en els Grups Interactius la professora de l'especialitat d'anglés utilitza voluntariat natiu anglés i persones amb nivell d'anglés B2 per poder millorar la comunicació oral de l'anglés.

Hort Escolar

En el curs 2019-2020 el centre ha participat com a Projecte d'Innovació Educativa amb la proposta d'Agricologia per fer un hort escolar. Des d'Infantil fins a Sisé de Primària amb participat en les classes de amb Tono, l'educador de l'hort escolar.

Provocacions a Infantil

Activitat de motivació cap al desenvolupament de l'alumnat d'infantil envers la temàtica que es proposa per a cada moment.

Educació Artística a Infantil

Una de les activitats que més amplia la imaginació amb activitats plàstiques i creatives al seu nivell d'experimentació.

Violència 0 des dels 0 anys

Programa de prevenció i tractament de la violència.

Preguntes més freqüents (PMF)