JORNADA SOBRE ELS DRETS HUMANS

El Dia dels Drets Humans se celebra el 10 de desembre de cada any per a commemorar l’adopció de la Declaració Universal de Drets Humans (DUDH) per l’Assemblea General de les Nacions Unides en 1948.

La celebració d’este dia en els centres educatius és fonamental, ja que brinda l’oportunitat d’educar a les generacions futures sobre la importància de respectar, protegir i promoure els drets humans i, a més, contribuir en la formació de ciutadans conscients i compromesos amb la construcció d’un món més just i equitatiu.

Des de l’IES La Vereda es van realitzar diferents xarrades i tallers per a l’alumnat. Ens agradaria agrair a Amnistia Internacional la seua col·laboració impartint xarrades i tallers per als nostres estudiants.

A continuació adjuntem fotografies d’algunes de les exposicions i tallers que es van dur a terme en el centre.

Per a les exposicions es va dividir l’hall en diverses seccions, on es van exposar:

• Treballs de l’alumnat de 4t ESO sobre joves influencers que defensen els DDHH i altres treballs sobre vulneracions dels DDHH.
  • L’alumnat d’Imatge i So va fer una exposició fotogràfica inspirada en este tema.