Inici curs 2022-23

El proper dilluns 12 de setembre s’iniciarà el present curs 22-23.

El primer dia tindrà un horari especial, hi haurà panells informatius i estaran esperant-los els tutors amb cartells en la zona del pati acompanyant-los a l’aula corresponent. Detallem a continuació l’horari per nivells:

ESO: inici de la jornada d’acollida a les 8:15h. El transport escolar funcionarà amb normalitat. La jornada finalitzarà a les 11h, hora en la que els autobussos replegaran a l’alumnat transportat.

Batxillerat: La jornada d’acollida començarà a les 12h.

Cicles Formatius amb horari de matí i FPB: La jornada d’acollida començarà a les 12h

Cicle Formatiu Semipresencial Estètica Integral i Benestar: La jornada d’acolliment començarà a les 9:00 h per al segon curs i a les 9:30 h per al primer curs

Cicles Formatius amb horari de vesprada: La jornada d’acollida començarà a les 14:35h

Els llistats d’alumnat organitzats per curs, grup i aula estaran penjats a l’entrada del centre.

Les classes amb normalitat s’iniciaran el dimarts 13 de setembre.

Xarxa Llibres– L’alumnat que participe en el programa Xarxa Llibres replegarà el lot de llibres el dia de la Jornada d’Acollida (el/la tutor/a els hi repartirà) a excepció de l’alumnat nouvingut i incidències, que rebran el lot de llibres a partir del 13 de setembre. D’altra banda, és possible que els lots de 1r i 3r d’ESO no estiguen complets degut al canvi de normativa, atés que algunes editorials no tenen encara preparats els llibres. En aquest cas, es repartiran els llibres faltants en el moment arriben al centre.