SUSPESA TOTA L’ACTIVITAT LECTIVA

Clases Vacias

Segons les instruccions enviades per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, se SUSPENEN les classes presencials a partir del 16 de març de forma indefinida. Els/les alumnes del centre tindran tots els continguts necessaris via telemàtica ( correu corporatiu, Aules, …. ) .

Les notes de la 2a avaluació estaran en Web Família a partir del 16 de març. Si no es pot accedir a Web Família, podran telefonar al centre en horari de 9 a 13 per rebre instruccions de com accedir.

L’alumat haurà d’estar atent al correu electrònic i a la plataforma Aules. Les famílies hauran d’estar atentes a Web Família. Aquestes plataformes oferides per Conselleria seran els mitjans a través dels quals es mantindrà el contacte docent amb l’alumnat i les famílies.

Atenent al Reial Decret 463/2020 de 14 de març pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisis originada pel COVID-19 es suspenen totes les reunions presencials entre professorat i famílies. L’atenció tant a les famílies com a l’alumnat es farà a través de les plataformes Web Família i Aules i a través del correu electrònic.

S’ha habilitat una adreça de correu electrònic per a poder consultar qualsevol dubte : incidencies_suspensio@ieslavereda.es.

L’alumnat que no recorde la contrasenya del correu corporatiu ha de comunicar-ho al correu anteriorment citat per tal que li la restablim.

Podeu descarregar-vos el Pla de Comunicació externa de l’IES La Vereda vigent des del dia 16 de març fins que les classes tornen a la normalitat.

L’alumnat es pot descarregar el Pla de Comunicació Interna vigent des del dia 16 de març fins que les classes tornen a la normalitat.