Projecte +Qguap@s Bellesa Solidària

+Qguap@s Bellesa Solidària

El IES La Vereda participó el pasado fin de semana en el Salón profesional de estética "Beauty Valencia 2024". Tanto alumnado como profesorado de nuestro centro estuvieron en el stand de Conselleria de Educación de la feria, promocionando el Proyecto de Innovación educativa +Qguap@s Bellesa Solidària.

+Qguap@s Bellesa Solidària

L'IES La Vereda participa en l'estand de Conselleria d'Educació promocionant el Projecte d'Innovació educativa que coordina a la Comunitat Valenciana.
El projecte +Qguap@s Bellesa Solidària, consistix en l'acompanyament del pacient oncològic mitjançant tractaments estètics, micropigmentació oncològica i creació i donació de perruques de cabell natural a aquelles persones que no disposen de recursos econòmics.

FORMACIÓ CONSTANT DEL PROFESSORAT

IMG_3546
Curs Hair strok amb Belén Estévez

El nostre professorat es manté en constant formació en noves tècniques de micropigmentació avançada.
Mantindre al professorat actualitzat és essencial per a poder formar a l'alumnat i que puga donar resposta a les demandes actuals del mercat laboral.

IMG_3549

Gràcies al professorat i alumnat que ens va estar representant en la Saló professional d'estètica Beauty València amb este preciós projecte d'Innovació educativa.