Hui hem viscut una jornada molt especial al nostre centre amb la celebració de la Jornada de Convivència amb els xiquets i xiquetes de l’escoleta municipal que el curs que ve iniciaran la seua etapa educativa a la nostra escola.
A primera hora del matí, els delegats i delegades, juntament amb els subdelegats i subdelegades de les diferents classes, han anat a l’escoleta per acompanyar els més menuts fins a l’escola, creant un primer vincle d’acollida i confiança. Una vegada al centre, han visitat les aules de 3 anys, on han pogut jugar i interactuar amb els xiquets i xiquetes que actualment formen part d’aquest nivell, compartint moments plens de tendresa. Després, han estat rebuts al pati d’infantil per tot l’alumnat del cicle. Tots junts han compartit un esmorzar i han gaudit d’una estona de joc lliure al pati, on s’han començat a forjar els primers llaços d’amistat.
Abans de tornar a l’escoleta, els nostres convidats i convidades han rebut un detallet de part del centre: una polsera amb el correu del CEIP José Pedrós i un imant de nevera amb un codi QR que dona accés directe a la web de l’escola, perquè les seues famílies puguen conèixer-nos encara millor.
Amb activitats com aquesta, reforcem el nostre compromís amb una transició acollidora i respectuosa cap a una nova etapa, acompanyant als més menuts en els seus primers passos dins de la gran família del CEIP JOSÉ PEDRÓS.
Gràcies a tots i totes per fer d’aquesta jornada un dia tan especial!























