Jornada de Primers Auxilis amb la Creu Roja d’Oliva.

Hui hem tingut una jornada molt especial a la nostra escola amb la visita dels membres de la Creu Roja d’Oliva. El nostre alumnat ha tingut l’oportunitat d’aprendre sobre accions essencials de primers auxilis i conèixer de prop el funcionament d’una ambulància.

Durant la jornada, els xiquets i les xiquetes han après tècniques de reanimació cardiopulmonar (RCP), respiració assistida i altres primers auxilis bàsics. Els membres de la Creu Roja han explicat de manera clara i pràctica cada una d’aquestes accions, demostrant la importància de saber com actuar en situacions d’emergència.

A més de les explicacions teòriques i pràctiques, els xiquets i les xiquetes han tingut l’oportunitat de visitar una ambulància aparcada dins del recinte escolar. Durant aquesta visita, han conegut tots els elements i utilitats que aquesta inclou, des dels equips de monitorització fins als materials d’immobilització i altres eines essencials per a l’atenció d’emergències.

Aquesta experiència ha estat molt enriquidora per al nostre alumnat, que ha pogut veure de primera mà la importància de la feina que fa la Creu Roja i com les seves accions poden salvar vides. Estem molt agraïts als membres de la Creu Roja d’Oliva per la seva dedicació i per compartir els seus coneixements amb nosaltres.

Al CEIP José Pedrós, continuem compromesos en proporcionar una educació integral al nostre alumnat, incloent habilitats de vida tan importants com els primers auxilis. Aquesta jornada, sens dubte, ha contribuït a formar persones més preparades i conscients davant les emergències.