ÚLTIMA ASSEMBLEA GENERAL DE CENTRE

El passat divendres 7 de juny, la nostra escola va celebrar l’última Assemblea General de l’Alumnat del curs. Va ser una jornada plena d’emocions i aprenentatges, on una vegada més compartírem experiències, projectes i anècdotes de cadascuna de les classes realitzades en els últims mesos.

Durant l’assemblea, llegírem les “Cartes de la Terra als Humans”, escrites per l’alumnat de tercer a sisè. Aquestes cartes van transmetre un poderós missatge sobre la importància de la sostenibilitat, l’ús correcte dels recursos i la necessitat d’actuar contra el canvi climàtic.

Aprofitant l’ocasió, entregàrem els obsequis als guanyadors/es del Premi Sambori de narrativa juvenil. Va ser un moment de celebració pel talent i l’esforç dels nostres joves escriptors i escriptores.

També vam retre un emotiu homenatge a Toni, iaio d’una alumna, qui ha col·laborat incansablement en l’adequació del nostre hort escolar. Toni és un veritable exemple de compromís amb el medi ambient, la sostenibilitat i l’ecologia, i estem enormement agraïts per la seua dedicació.

Finalment, entregàrem regals a cada classe en reconeixement al treball realitzat al llarg del curs en relació amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i l’Aprenentatge Servei dins del Projecte ACORD, que desenvolupa el centre. Aquests obsequis simbolitzen l’esforç i la cooperació de tot l’alumnat en pro d’un món més just i sostenible.

Tanquem així aquesta nova iniciativa de l’assemblea general encetada aquest curs, amb la mirada posada en continuar compartint aquestes experiències i construint un futur millor per a tots i totes.