Visita formativa al nostre centre. Missió 9

Aquest divendres, el nostre centre ha tingut l’honor de tornar a rebre docents de tres centres educatius diferents, en el marc del programa IMOUTE d’accions formatives. Aquesta visita s’ha realitzat amb l’objectiu de conéixer i compartir el nostre innovador projecte d’Estructura Gamificada de centre. Com a amfitrions, ens sentim molt orgullosos d’haver pogut mostrar com la gamificació està transformant el nostre entorn educatiu.

La jornada ha coincidit amb la celebració de la missió nº 9, una de les dinàmiques més esperades pel nostre alumnat. Els docents visitants han tingut l’oportunitat d’observar de prop aquesta missió en acció, comprovant de primera mà com s’implementen els principis de la gamificació a les nostres aules. Durant la missió, els xiquets i les xiquetes han mostrat el seu entusiasme i compromís, participant activament en els desafiaments i col·laborant entre ells per a aconseguir els seus objectius.

El programa de la jornada ha inclòs diverses activitats dissenyades per a oferir una visió completa del nostre enfocament gamificat. Des d’una presentació inicial sobre els fonaments de la gamificació, passant per una ruta d’exploració a les nostres aules, fins a una dinàmica interactiva que ha permés als visitants experimentar la gamificació en acció.

La visita ha resultat ser una experiència molt satisfactòria tant per a nosaltres com per als docents que ens han visitat. Hem pogut mostrar com la gamificació ha millorat la motivació i el rendiment del nostre alumnat.

Estem molt agraïts per l’oportunitat d’actuar com a centre amfitrió en el programa IMOUTE i esperem continuar col·laborant amb altres centres educatius per a seguir avançant en la innovació pedagògica.

Gràcies a tots els participants per fer d’aquesta jornada un èxit rotund!