Visita de l’escoleta Municipal a la Nostra Escola.

Hui ha estat un dia molt especial al CEIP José Pedrós, ja que hem tingut la il·lusió de rebre la visita dels xiquets i xiquetes de l’escoleta municipal. La nostra escola s’ha omplert de somriures i curiositat mentre els més menuts descobrien els nostres espais i activitats.

Els xiquets i les xiquetes de l’escoleta han estat acompanyats pels seus cuidadors i els delegats i delegades de la nostra escola. Aquesta visita ha estat una magnífica oportunitat per als futurs alumnes de familiaritzar-se amb el que serà el seu nou entorn educatiu.

Les nostres mestres han organitzat un esmorzar de germanor que hem compartit tots junts fent que aquesta jornada haja estat inoblidable.

Aquesta trobada no només ha servit per introduir als més menuts en l’entorn escolar, sinó també per reforçar els vincles entre la nostra escola i la comunitat local. Estem convençuts que aquesta experiència contribuirà a una transició més suau i agradable per als xiquets i les xiquetes quan arribe el moment de començar la seua etapa a l’educació infantil de la nostra escola.

Al CEIP José Pedrós, estem sempre encantats de fomentar la connexió entre els diferents nivells educatius i de crear una comunitat escolar inclusiva i acollidora. Esperem amb entusiasme futures visites i la incorporació d’aquests xicotets grans alumnes a la nostra escola.