Educació viària per a un futur més segur.

Aquest passat dimecres dia 29 de maig, el nostre alumnat de cinquè i sisè de primària ha tingut l’oportunitat de participar en una activitat d’educació viària molt especial. En aquesta jornada, hem abordat temes fonamentals per a la seguretat vial i la convivència ciutadana.

Amb la col·laboració de l’agent de la Guàrdia Civil de tràfic Manolo Lobo, els nostres estudiants han après sobre actitud cívica i normes bàsiques de trànfic, prevenció d’accidents, l’ús correcte del casc i del cinturó de seguretat, i la seguretat en l’ús de patinets. L’agent Manolo ha sabut explicar de manera clara i senzilla cadascun d’aquests temes, fent-los accessibles i comprensibles per a tots els xiquets i xiquetes.

Aquesta activitat està enmarcada dins del Pla Director de Convivència, un projecte en el qual la nostra escola participa cada any amb l’objectiu de fomentar una cultura de respecte i seguretat entre el nostre alumnat. Ens enorgulleix veure com l’alumnat s’ha mostrat interessat i compromès amb l’aprenentatge d’hàbits que poden salvar vides i millorar la convivència en la nostra comunitat.

Agraïm a l’agent Manolo Lobo per la seva dedicació i professionalitat, i esperem continuar oferint activitats que fomentin la responsabilitat i el civisme entre els nostres estudiants.