Eleccions Consell Escolar

El passat divendres dia 24 de novembre, aprofitant la convocatòria d’Eleccions al Consell Escolar dels centres, vam celebrar l’acte d’elecció dels representants d’alumnat que aquest curs escolar formaran part del Consell Escolar de l’escola. Després d’escoltar a cadascun dels candidats i candidates, l’alumnat de cinquè i sisè va realitzar la seua votació. La resta de xiquets i xiquetes van poder conèixer el procediment d’un acte de votació on de manera democràtica s’elegeixen als representants. Aprofitem per donar l’enhorabona a tots/es els/les alumnes participants.

L’alumnat finalment que entrarà a formar part del Consell Escolar de centre serà: Carles Cabezuelo Jiménez (6è), Leo Carmona Rodríguez (6è), Valentina Bertó Pizarro (5è).