Setmana del 8 de març

Per a la setmana del 6 al 10 de març hem fet un recull de cançons per celebrar la "Setmana violeta". Cada dia de la setmana sonarà una cançó amb missatges per donar visibilitat a les xiquetes i dones i fomentar la igualtat.

Altres activitats programades.

El dia 8 de març, a les 12:00h l'alumnat de cinquè i sisè eixirà pel poble per concienciar i donar visibilitat. Posteriorment, a les 13:30h, es realitzarà la lectura d'un manifest a la plaça de l'Ajuntament.

Altres activitats programades.