Sol·licitud del certificat del nivell de Valencià B2 o C1

Per a sol·licitar el certificat heu d’entrar en la següent adreça:

En cas que els estudis pels quals sol·licita el títol de Valencià finalitzaren en un centre de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2012/13no és necessari aportar cap certificat acadèmic.

Per a justificar les qualificacions de la matèria de Valencià entre els cursos 2009/10 al 2011/12 es pot presentar de manera presencial en el registre de Conselleria d’Educació original i fotocòpia de l’historial acadèmic de Batxillerat (l’alumne o alumna l’hauria d’haver arreplegat en acabar l’etapa en l’institut o col·legi concertat). En este cas, en el mateix registre li compulsaran o acararan les fotocòpies.

Per a justificar la nota de valencià de la prova d’accés a la universitat s’ha de sol·licitar el justificat en la mateixa universitat.

En altres casos, sí que es deu solititar el certificat en l’institut.